Potražite nas na instagramu i facebooku

Prati nas

Opći uvjeti

Narudžbe

Naše proizvode je najbrže i najjednostavnije naručiti putem web trgovine. Web trgovina je potpuno sigurna za korištenje, a vaši podaci i veza su kriptirani SSL enkripcijom. Po izvršenoj kupnji primit ćete mail potvrdu narudžbe. Proizvodi u našoj web trgovini podijeljeni su u dvije kategorije: “proizvodi na stanju” i “proizvodi po narudžbi”. Naručeni proizvodi se mogu razlikovati od proizvoda na web trgovini.

Plaćanje

Trenutno su moguće dvije opcije plaćanja:

1. Prethodnom uplatom na račun
2. Pouzećem,  prilikom preuzimanja.

Dostava

Proizvodi na stanju bit će dostavljeni u roku od 2-4  radna dana. Proizvodi po narudžbi bit će dostavljeni u roku od 20 radnih dana. Ako prilikom zaključivanja kupnje u košarici imate “proizvod na stanju” i “proizvod po narudžbi”, proizvode dostavljamo kada “proizvod po narudžbi” bude spreman. Proizvode šaljemo dostavnom službom, načinom slanja kojeg ste odabrali prilikom narudžbe. Ako ste odabrali dostavu s plaćanjem prilikom preuzimanja, u cijenu proizvoda će biti uključeni troškovi dostave. Vaši podaci za dostavu moraju biti točni i potpuni. U slučaju neuspjele isporuke i zakašnjelog preuzimanja, te povratka narudžbe na našu adresu, zadržavamo pravo dodatno naplatiti poštarinu.

Cijena dostave s pakiranjem iznosi. Za plaćanje pouzećem, poštarina iznosi.

Slanje pošiljke u inozemstvo

Otkaz narudžbe od strane kupca

Kupac ima pravo otkazati narudžbu za sve proizvode, osim za personalizirane proizvode (imena, materijali po posebnoj narudžbi) koji su poslani u proizvodnju. Kupcu ćemo izvršiti povrat plaćenog iznosa najkasnije u roku od 30 dana. Za sve nepreuzete proizvode zadržavamo pravo naplate troškova dostave i pakiranja.

Otkaz narudžbe od strane web trgovine

U iznimnim situacijama moguć je otkaz narudžbe od strane web trgovine. Radi se o iznimnom slučaju, kada nismo nismo u mogućnosti proizvesti i/ili isporučiti traženi proizvod. Ako ne pristajete na zamjenski proizvod,

izvršit ćemo povrat novca u punom iznosu.

Povrat i zamjena robe

Kupac ima pravo na povrat i zamjenu proizvoda. Povrat i zamjenu ćemo uvažiti u roku od 7 dana ako je:
– proizvod nov i nekorišten
– proizvod neoštećen

Ako proizvod kojeg želite vratiti zadovoljava navedene uvjete, izvršit ćemo povrat novca umanjenog za poštarinu. Troškove povratne poštarine snosite vi. Ako je učinjena greška od strane Ni-Na Design, tada mi snosimo troškove povratne poštarine. ​Robu oštećenu u transportu niste dužni preuzeti. Preuzimanjem robe potvrđujete da ste primili ispravne neoštećene artikle.

Povrat i/ili zamjenu možete zatražiti pismenim putem na adresu: adresa ili na mail bebe.nina.design@gmail.com.

Reklamacije

Kupac može reklamirati sve kupljene proizvode. Proizvodi koe ste koristili možete reklamirati u roku 6 mjeseci od dana kupnje. Reklamacija obuhvaća funkcionalne nedostatke koji su nastali našom greškom ili greškom u proizvodnji. Reklamacija ne obuhvaća nedostatke uzrokovane nepravilnim korištenjem. Funkcionalne nedostatke imamo pravo prvo pokušati popravit, te ako to ne bude moguće, proizvod ćemo zamijeniti novim, ispravnim. Da bi reklamacija mogla biti uzeta u obzir, potrebno je prliožiti račun.

Proizvode možete reklamirati pismenim putem na adresu: adresa ili na mail bebe.nina.design@gmail.com. U dogovoru s vama, proizvod može biti zamijenjen istim ili sličnim proizvodom iste vrijednosti. Reklamaciju ćemo nastojati riješiti u najkraćem mogućem roku.

Narudžbe

Naše proizvode je najbrže i najjednostavnije naručiti putem web trgovine. Web trgovina je potpuno sigurna za korištenje, a vaši podaci i veza su kriptirani SSL enkripcijom. Po izvršenoj kupnji primit ćete mail potvrdu narudžbe. Proizvodi u našoj web trgovini podijeljeni su u dvije kategorije: “proizvodi na stanju” i “proizvodi po narudžbi”. Naručeni proizvodi se mogu razlikovati od proizvoda na web trgovini.

Plaćanje

Trenutno su moguće dvije opcije plaćanja:

1. Prethodnom uplatom na račun
2. Pouzećem,  prilikom preuzimanja.

Dostava

Proizvodi na stanju bit će dostavljeni u roku od 2-4  radna dana. Proizvodi po narudžbi bit će dostavljeni u roku od 20 radnih dana. Ako prilikom zaključivanja kupnje u košarici imate “proizvod na stanju” i “proizvod po narudžbi”, proizvode dostavljamo kada “proizvod po narudžbi” bude spreman. Proizvode šaljemo dostavnom službom, načinom slanja kojeg ste odabrali prilikom narudžbe. Ako ste odabrali dostavu s plaćanjem prilikom preuzimanja, u cijenu proizvoda će biti uključeni troškovi dostave. Vaši podaci za dostavu moraju biti točni i potpuni. U slučaju neuspjele isporuke i zakašnjelog preuzimanja, te povratka narudžbe na našu adresu, zadržavamo pravo dodatno naplatiti poštarinu.

Cijena dostave s pakiranjem iznosi. Za plaćanje pouzećem, poštarina iznosi.

Slanje pošiljke u inozemstvo

Otkaz narudžbe od strane kupca

Kupac ima pravo otkazati narudžbu za sve proizvode, osim za personalizirane proizvode (imena, materijali po posebnoj narudžbi) koji su poslani u proizvodnju. Kupcu ćemo izvršiti povrat plaćenog iznosa najkasnije u roku od 30 dana. Za sve nepreuzete proizvode zadržavamo pravo naplate troškova dostave i pakiranja.

Otkaz narudžbe od strane web trgovine

U iznimnim situacijama moguć je otkaz narudžbe od strane web trgovine. Radi se o iznimnom slučaju, kada nismo nismo u mogućnosti proizvesti i/ili isporučiti traženi proizvod. Ako ne pristajete na zamjenski proizvod,

izvršit ćemo povrat novca u punom iznosu.

Povrat i zamjena robe

Kupac ima pravo na povrat i zamjenu proizvoda. Povrat i zamjenu ćemo uvažiti u roku od 7 dana ako je:
– proizvod nov i nekorišten
– proizvod neoštećen

Ako proizvod kojeg želite vratiti zadovoljava navedene uvjete, izvršit ćemo povrat novca umanjenog za poštarinu. Troškove povratne poštarine snosite vi. Ako je učinjena greška od strane Ni-Na Design, tada mi snosimo troškove povratne poštarine. ​Robu oštećenu u transportu niste dužni preuzeti. Preuzimanjem robe potvrđujete da ste primili ispravne neoštećene artikle.

Povrat i/ili zamjenu možete zatražiti pismenim putem na adresu: adresa ili na mail bebe.nina.design@gmail.com.

Reklamacije

Kupac može reklamirati sve kupljene proizvode. Proizvodi koe ste koristili možete reklamirati u roku 6 mjeseci od dana kupnje. Reklamacija obuhvaća funkcionalne nedostatke koji su nastali našom greškom ili greškom u proizvodnji. Reklamacija ne obuhvaća nedostatke uzrokovane nepravilnim korištenjem. Funkcionalne nedostatke imamo pravo prvo pokušati popravit, te ako to ne bude moguće, proizvod ćemo zamijeniti novim, ispravnim. Da bi reklamacija mogla biti uzeta u obzir, potrebno je prliožiti račun.

Proizvode možete reklamirati pismenim putem na adresu: adresa ili na mail bebe.nina.design@gmail.com. U dogovoru s vama, proizvod može biti zamijenjen istim ili sličnim proizvodom iste vrijednosti. Reklamaciju ćemo nastojati riješiti u najkraćem mogućem roku.

Narudžbe

Naše proizvode je najbrže i najjednostavnije naručiti putem web trgovine. Web trgovina je potpuno sigurna za korištenje, a vaši podaci i veza su kriptirani SSL enkripcijom. Po izvršenoj kupnji primit ćete mail potvrdu narudžbe. Proizvodi u našoj web trgovini podijeljeni su u dvije kategorije: “proizvodi na stanju” i “proizvodi po narudžbi”. Naručeni proizvodi se mogu razlikovati od proizvoda na web trgovini.

Plaćanje

Trenutno su moguće dvije opcije plaćanja:

1. Prethodnom uplatom na račun
2. Pouzećem,  prilikom preuzimanja.

Dostava

Proizvodi na stanju bit će dostavljeni u roku od 2-4  radna dana. Proizvodi po narudžbi bit će dostavljeni u roku od 20 radnih dana. Ako prilikom zaključivanja kupnje u košarici imate “proizvod na stanju” i “proizvod po narudžbi”, proizvode dostavljamo kada “proizvod po narudžbi” bude spreman. Proizvode šaljemo dostavnom službom, načinom slanja kojeg ste odabrali prilikom narudžbe. Ako ste odabrali dostavu s plaćanjem prilikom preuzimanja, u cijenu proizvoda će biti uključeni troškovi dostave. Vaši podaci za dostavu moraju biti točni i potpuni. U slučaju neuspjele isporuke i zakašnjelog preuzimanja, te povratka narudžbe na našu adresu, zadržavamo pravo dodatno naplatiti poštarinu.

Cijena dostave s pakiranjem iznosi. Za plaćanje pouzećem, poštarina iznosi.

Slanje pošiljke u inozemstvo

Otkaz narudžbe od strane kupca

Kupac ima pravo otkazati narudžbu za sve proizvode, osim za personalizirane proizvode (imena, materijali po posebnoj narudžbi) koji su poslani u proizvodnju. Kupcu ćemo izvršiti povrat plaćenog iznosa najkasnije u roku od 30 dana. Za sve nepreuzete proizvode zadržavamo pravo naplate troškova dostave i pakiranja.

Otkaz narudžbe od strane web trgovine

U iznimnim situacijama moguć je otkaz narudžbe od strane web trgovine. Radi se o iznimnom slučaju, kada nismo nismo u mogućnosti proizvesti i/ili isporučiti traženi proizvod. Ako ne pristajete na zamjenski proizvod,

izvršit ćemo povrat novca u punom iznosu.

Povrat i zamjena robe

Kupac ima pravo na povrat i zamjenu proizvoda. Povrat i zamjenu ćemo uvažiti u roku od 7 dana ako je:
– proizvod nov i nekorišten
– proizvod neoštećen

Ako proizvod kojeg želite vratiti zadovoljava navedene uvjete, izvršit ćemo povrat novca umanjenog za poštarinu. Troškove povratne poštarine snosite vi. Ako je učinjena greška od strane Ni-Na Design, tada mi snosimo troškove povratne poštarine. ​Robu oštećenu u transportu niste dužni preuzeti. Preuzimanjem robe potvrđujete da ste primili ispravne neoštećene artikle.

Povrat i/ili zamjenu možete zatražiti pismenim putem na adresu: adresa ili na mail bebe.nina.design@gmail.com.

Reklamacije

Kupac može reklamirati sve kupljene proizvode. Proizvodi koe ste koristili možete reklamirati u roku 6 mjeseci od dana kupnje. Reklamacija obuhvaća funkcionalne nedostatke koji su nastali našom greškom ili greškom u proizvodnji. Reklamacija ne obuhvaća nedostatke uzrokovane nepravilnim korištenjem. Funkcionalne nedostatke imamo pravo prvo pokušati popravit, te ako to ne bude moguće, proizvod ćemo zamijeniti novim, ispravnim. Da bi reklamacija mogla biti uzeta u obzir, potrebno je prliožiti račun.

Proizvode možete reklamirati pismenim putem na adresu: adresa ili na mail bebe.nina.design@gmail.com. U dogovoru s vama, proizvod može biti zamijenjen istim ili sličnim proizvodom iste vrijednosti. Reklamaciju ćemo nastojati riješiti u najkraćem mogućem roku.